Reklama firmy w sieci – co opłaca się najbardziej?

Promocja przedsiębiorstwa w sieci powinna być zaplanowana od początku do końca. Oczywiście stale możemy zwiększać zakres naszych działań. Najważniejsze jest to, aby nie osiadać na laurach. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że przedsiębiorstwa konkurencyjne cały czas pozostają aktywne. Ponadto na rynku pojawiają się nowe biznesy, które stanowią dla nas realne zagrożenie. Reklama firmy w internecie powinna mieć charakter ciągły, a jej intensywność uzależniona jest od ilości posiadanych środków finansowych. Pozycjonowanie strony wwwGłównym celem pozycjonowania witryny jest objęcie możliwie najwyższej pozycji w wyszukiwarce. Najlepiej, aby strona www naszej firmy znalazła się w pierwszej dziesiątce. Zdecydowana większość potencjalnych klientów wybiera witryny znajdujące się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Bez pozycjonowania nasze przedsiębiorstwo będzie niemal niezauważalne. Ponadto dobrze jest zaznaczyć swoją obecność na rynku poprzez wirtualne wizytówki. Katalogi bra…
więcej...
  • 0

Nasza firma i rodzaj opodatkowania

Zakładając firmę chcemy dokonać najlepszych wyborów, nie zawsze jest to łatwe i oczywiste. Przepisy prawa podatkowego stanowią o tym, że przedsiębiorca ma prawo wybrać rodzaj opodatkowania dla jego działalności. Nie oznacza to jednak, że wybierając najniższy stopień opodatkowania będzie to najkorzystniejsze. Ryczałt czy zasady ogólnePrzykładem może być rozliczanie się dzięki ewidencji przychodów podatkiem ryczałtowym, najniższa jego podstawa wynosi 3% jednak jest to podatek płacony od przychodu, a nie od dochodów oznacza to, że właściciel firmy w tej formie opodatkowania, nie może uwzględnić kosztów, które ponosi w związku z prowadzoną przez siebie działalnością. Korzystniejsze więc może okazać się rozliczanie na zasadach ogólnych, gdzie obowiązuje 18% stawka podatkowa, ale liczona jest ona od dochodu, ponadto przy tej formie opodatkowania można korzystać z licznych ulg, na przykład prorodzinnej lub internetowej. Okazuje się więc, że jest…
więcej...
  • 0