Promocja przedsiębiorstwa w sieci powinna być zaplanowana od początku do końca. Oczywiście stale możemy zwiększać zakres naszych działań. Najważniejsze jest to, aby nie osiadać na laurach. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że przedsiębiorstwa konkurencyjne cały czas pozostają aktywne. Ponadto na rynku pojawiają się nowe biznesy, które stanowią dla nas realne zagrożenie. Reklama firmy w internecie powinna mieć charakter ciągły, a jej intensywność uzależniona jest od ilości posiadanych środków finansowych.

Pozycjonowanie strony www
Głównym celem pozycjonowania witryny jest objęcie możliwie najwyższej pozycji w wyszukiwarce. Najlepiej, aby strona www naszej firmy znalazła się w pierwszej dziesiątce. Zdecydowana większość potencjalnych klientów wybiera witryny znajdujące się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Bez pozycjonowania nasze przedsiębiorstwo będzie niemal niezauważalne. Ponadto dobrze jest zaznaczyć swoją obecność na rynku poprzez wirtualne wizytówki. Katalogi branżowe również mają wpływ na proces pozycjonowania.

Optymalizacja strony
Strona naszego przedsiębiorstwa powinna być zoptymalizowana. Liczą się nie tylko słowa kluczowe, ale również jakość i unikalność treści. Zwróćmy również uwagę na interfejs, który powinien być przyjemny dla użytkowników.